Background Image
Previous Page  10 / 64 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 10 / 64 Next Page
Page Background

Rozsuwany

RENAULT

W trybie City kompaktowe auto ma 440 cm

długości i rozstaw osi 273 cm, więc moż-

na nim wygodnie manewrować w mieście.

Wbudowany akumulator pozwala przejechać aż 400 ki-

lometrów, więc może to nawet wystarczyć na tygodnio-

we dojazdy do pracy i powroty do domu. Gdy wybieramy

się w podróż, możemy aktywować tryb Travel. Morphoz

wydłuży się wtedy o 40 cm, a rozstaw osi zwiększy się do

293 cm. W środku robi się więcej miejsca, a na zewnątrz

auta w kilka sekund zainstalować można dodatkowy aku-

mulator i wydłużyć zasięg do 700 kilometrów. Wszystko

jest możliwe, dzięki aktywnemu nadwoziu z ruchomymi

klapami bocznymi, zderzakami, światłami i owiewkami.

Koncepcyjny elektryczny Morphoz Renault może być ła-

dowany indukcyjnie, na stacjach paliw z gniazdka, jak

i w przydomowym garażu, a w przyszłości może też nawet

podczas jazdy. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem,

model produkcyjny zobaczymy za 5–7 lat.

CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE

NIE BYŁO. KONCEPCYJNE

RENAULT MORPHOZ MOŻE

BYĆ CIEKAWYM MAŁYM

I SPRYTNYM AUTEM

DO JAZDY W MIEJSKICH

KORKACH, ALE TAKŻE

POJAZDEM RODZINNYM

NA WAKACYJNE WYJAZDY.

MORPHOZ

W MIEJSKIEJ

ODMIANIE CITY

DŁUŻSZA

WERSJA

MORPHOZ

TRAVEL

fot. producenci

RYNEK

FLESZ

10