Letnia ogólnopolska kampania reklamowa marki O.K. Serwis

Z początkiem czerwca wystartowała kolejna ogólnopolska kampania marki O.K. Serwis Warsztaty Godne Zaufania. Skierowana jest ona do klientów końcowych warsztatów, czyli kierowców. Działania będą prowadzone przez cały czerwiec w telewizji, radio oraz Internecie.

 

Celem kampanii jest dalsze budowanie profesjonalnego wizerunku sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis, wzmocnienie świadomości marki oraz zachęcenie kierowców do wykonania kontroli auta w warsztatach O.K. Serwis przed wyjazdem na urlop. Każdy kierowca, który w terminie od 1 do 30 czerwca 2018 r. przyjedzie do warsztatu, biorącego udział w akcji, na kontrolę auta, otrzyma wakacyjny upominek, w sam raz na rodzinny wyjazd.
Kampania będzie realizowana jednocześnie w najważniejszych mediach zasięgowych: telewizji, radio oraz Internecie. W telewizji spoty sponsorskie będą emitowane zarówno w stacjach głównych: Polsat, TVN, jak i kanałach tematycznych męskich, m.in. TVN Turbo, Canal+ Sport, Motowizja, National Geographic, Planete+. – Kampania telewizyjna realizowana jest za pośrednictwem 8-sekundowych billboardów sponsorskich wyświetlanych przed, po oraz w trakcie popularnych programów telewizyjnych stacji – informuje Sylwia Kisielewska, Brand Manager marki.
Spoty sponsorskie oraz reklamowe zachęcające do wykonania kontroli auta będzie można usłyszeć także w radio Złote Przeboje oraz Rock Radio. Dodatkowym wzmocnieniem kampanii będą banery reklamowe w sieci Google emitowane w sześciu różnych formatach.
Kampania wizerunkowa budująca rozpoznawalność marki realizowana jest już po raz czwarty. Do tej pory akcje reklamowe realizowane były w sezonie jesiennym 2016 r. oraz wiosną i jesienią 2017 r.
Partnerami letniej kampanii marki O.K. Serwis zostali: ATE, Castrol, Osram, Sachs oraz SKF.
Regulamin oraz lista warsztatów, biorących udział w akcji, dostępne są na stronie www.okserwis.pl

Go back

Головний офіс:

ul. Daniszewska 4
03-230 Warszawa
tel 22 29 02 227